en bra dag

vaknade tidigt! sooolen sken!
en frukost hann jag med innan min fina vän mimmi kom hem till mig på en kopp kaffe (eller 2)
sen tog vi oss en långpromenad i solen och snackade lite skit!
sen blev det ett stop hemma hos familjen johansson/wallon där vi återigen drack kaffe!
*det var här chefen ringde också... börjar mitt nya jobb 1 mars*

sen kom vi på den braiga idén om att äta tacos på kvällen. alla 4+1. ;)
felix var en riktig myskille.
oftast är han juh nämligen mer vild än tam :D

och nu sitter jag på jobbet. är lite trött då jag redan vart uppe i 17 timmar, och det kommer ta mig 6,5 timma innan jag ligger i sängen hemma! men vad är ett dygn i mitt liv? som jag sa, så har juh detta vart en kanondag! :)

nehepp fram med skolböckerna.
sååå skönt att jag redan kladdskrivit en enhet. VIPS modellen. ska bara skriva "skiten" på datorn och skicka iväg det till min lärare! får se om jag hinner/orkar börja på något nytt! you never know!

malin, jossan... med tanke på mitt nya jobb vill jag komma till stockholm för att fetfira! :D typ helgen 13-14. :) hehehehehehehheheheheheeeeeeeeeeeeee..... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0