BUUU

jag visste väl att jag skulle lyssna på min innre röst, men icke.. jag för följde med till backen idag trots vädret. kom till backen och tog på min bjäxorna. upp i liften där man fan höll på att flyga bort och frysa fast. snövallar till förbannelse i backen ner... så nä, som tur var skulle stig hem till stugorna så jag tog av mig pjäxorna och följde med honom hem i bilden istället. tycker det känns mera värt att plugga och vara flitig på den fronten istället för att vara bitter i backen :) hahahaaa.. akkurat?!

så nu sitter jag här i en stuga helt ensam och det är lugnt och skönt! ska ta fram min bok och förhoppningsvis läsa ut den... så jag kan skriva klart enhet 5.

när henke kommer hem ska vi gå ner till hotellets spa avdelning. :)
bubbla, simma 100000 längder i basängen och basta. yea.



puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0