yea..

eftersom jag är en snurrig sak så tog jag fel på tiden till träningen ikväll.
jag sa åt elin att vara klar till halv 5 så jag hann in och byta mina Inlines mot en annan storlek.... bara det att jag trodde träningen började halv 6... men icke. den började halv 7. så elin och jag tog oss ett pass i Core också :D

alltså 2 timmars slit med en massa träningssugna människor. core och bodystep och kroppen mår som den förtjänar - som en kung ;)
men ibland undrar man vart luften fanns i lokalen... sväääääättttttt, iiiihhhhhhh :) men det är väl så det ska vara på sommaren. hmm att luften står totalt stilla och alla andas samma skit! :P

och någonstans där luften inte existerar är på mitt jobb just nu..... LUFT!
jag smälter bort, flyter bort. ;)

eeh det jag ville säga var egentligen bara att jag är förjävla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0