torsdag

har vart i köket ända sedan jag vaknade idag.
jag har i uppgift att baka alla tårtor till imorron... eller ja det är juh inget tvång utan det är en uppgift jag tagit på mig för att jag ville helt enkelt. :)
så idag har jag gjort en marängbotten ( moget att den skulle stå 2 h i ugnen )... handlat jordgubbar, gjort en hemmagjort smörkräm plus en hemmagjord chokladkräm.
så det enda jag behöver göra imorron är att vispa grädde och fixa iordning dom....

nu ska jag till gymmet och löpa lite på mitt kära löpband...

sen hem till sandra o ante för att "sno" lite prästkragar till morgondagens krans. :)

har 1 jobbnatt kvar också innan jag får fiiiira midsommar. ledig fredag och lördag... och då händer det grejjer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0