tisdag

ajajaja... jag har träningsvärk. skönt som tusan, men det är inte ok att man inte kan sätta sig ner på toa ordentligt utan typ måste slänga sig ner ;) haha.
MEN när man lyckas få sånn här träningsvärk vet man att det gjort någon nytta. skönt att vara tillbaka i träningsform igen... ingen mer sjukdomar och dåliga baciller tack.

kom precis hem från en LÅÅÅÅÅNG promenad med elin och mimmi. malmberga OCH rundan... så jag är nöjd. skönt och låta mina stumma stackars lårmuskler och arselmuskler mjukna upp lite.

nu ska jag skära upp min vattenmelon och avnjuta en lugn och skön kväll.


Kommentarer
Postat av: Anthonyemine

Hello! Very interesting and professional site.

2011-05-13 @ 14:57:43
URL: http://anthonyemine.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0