tisdag

hej!

idag har jag spenderat min dag i stan. mimmi och jag åkte in vid 11 tiden.
storshopping var det som stod på listan för dagen ;)

jag har köpt:
*jeans
*tröja
*tights
*långklänning
*kortklänning
*skärp
*3 flarror vin

vi har moffat sushi :D
och vi har druckit kaffe.

nu är jag hemma och funderar hur jag ska göra med resten av dagen innan nattens jobb. jag borde juh sova lite eftersom det inte blev mycket till sömn inatt... jag borde juh kanske åka till gymmen... det är derby i äckelkolswa kl 19... hmm hmm..... ska iaf börja med att testa mina nya kläder :) och dricka vattttttten... jag är astörstig.

borde kanske åka till ica och handla allt jag behöver för mina 3 tårtor jag har lovat att baka till fredag! :) en till dagens aktiviteter vid ängen nere i skillinge.... och 2 eller 1 STOR till firandet med girlsen på kvällen... hmm.

när ska jag hinna baka? när ska jag hinna plocka blommor och göra min krans? vart finns det prästkragar? vavavavavvavavavavva? ;) kommer det finnas jordgubbar till mig på torsdag så det räcker till alla tårtor? kommer det vara fint väder på fredag och lördag? :) hahahaha.

puss puss
fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0