tisdag

sköööönt. inte lika mycket träningsvärk som förra gången. det tar sig sa mordbrännaren. ;)

soolen skiner för fullt utomhus och jag ska lägga mig i solen 1 timma innan jag ska åka till mimmi och jocke.
idag blir det lunch tillsammans med dom :)
ska dit en sväng innan och hjälpa till. mys mys. bra idé mimmimus. ;)

inatt är det jobb på schemat. ska bli skönt efter min extremt lugna vecka. enkel torsdag på 8 dagar. det är typ inte ens kul. hahaha. jag tycker liksom om mitt jobb. 2 nätter den veckan hade vart perfekt. men man kan inte alltid  få som man vill..

ska nog ta mig själv i kragen och bege mig till gymmet också... men det får bli på e-middagen.
sandra, mimmi ska ni med??? vad sägs om klockan 3?
eller ska jag ta mig upp i lockmora och springa? hmm...... kanske är lite för mycket pollen fortfarande för det? luftrören kan om jag har otur förvandla sig till sugrör....
eeehh jag får se.



jag längtar tillbaka till Kallis. underbara Visby. fantastiska Gotland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0