sova?

sova....vad är det?

det är väl helt normalt att vara vaken 2 dygn i rad?
VILKEN tur att det finns så många bra repriser av serier att kolla på... japp jag är ironisk.
hmm.... kanske ska baka? om jag stänger dörren till henke så lär han väl inte vakna? :)
eller jag kanske ska gå ut å gå? det är 19 grader varmt ute och det är inte bäcksvart ute... eller nä jag hoppar det... är för rädd för mörkret... hmm....
kanske kan måla naglarna.... eller nä det blir förstört av handspriten på jobbet...

eeh jag får väl lägga mig och tycka synd om mig själv ett litet tag till.
ska iaf ta med mig spikmattan ner och försöka somna med den... det brukar funka 4 av 10 gånger. kanske är det min lyckodag!? eller nejje lyckonatt såklart! ;)

SUCK :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0