söndag

mjao mjao.

kom hem från v-ås för 1 timma sen ungefär...

oj ooo hej ooo hå. jag har haft en awesome lördag kväll/natt... vi hade en girly förfest hos cicci innan vi tog en taxi till Bmb.
väldigt mycket folk var det och vi träffade en massa skojjiga människor. :)

dock var det på utvägen som vi träffade karin, som i sin tur sa att min lillebror hade vart där... hmm... ja dom såg vi inte röken av. lite synd, men men...

efter vi hämtat ut våra jackor så var det raka vägen till kebaben... BLÄÄÄ... hur kan man ens tycka att det är en bra idé? jag äter inte ens kebab i nyktert tillstånd, det är juh inte ens gott. vi tog med skiten hem och satt och moffade i ciccis soffa... och BLÄÄÄ, eftersom det var jag som sov på soffan var det inte en underbar doft att vakna till.... stannnk! :/ hahaha.
så för att vara ännu mer äcklig så kör man ner handen i chipspåsen och trycker lite chips innan frukost????? vad är det för fel på mig? :) sa jag att jag snodde henkes pepsi när jag kom hem...? BLÄÄÄÄ!

jaja....

idag blir det nog fotboll nere på runevallen kl 17.

puss puss.

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, hittar man inte dig/er är det ju tur att du har bror Hult utsänd, det är ju nästan samma ;) och inte nog med det, PETTER var ju även ute, även känd som Erik Westholm, hahahaha bra koll man har i fyllan och villan!! Presenterade honom glatt för Annelie, tur att han hörde och var tvungen att rätta mig ;P

2010-06-14 @ 19:13:31
Postat av: Gjermundcarmen

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-06-29 @ 15:01:42
URL: http://gjermundcarmen.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0