sandra och andreas eriksson

gårdagens bröllop var helt underbart!
perfekt väder och många glada och fina människor.
sandra och ante var så fina och deras bröllop rörde många. inte ett öga torrt när den vackra bruden överlämnades av sin stolta far till en nervös och härlig andreas. :)
vigseln var sådär lagom lång och inte för mycket hammelaha Gudsnack. :)

min solosång gick jättebra och jag fick många komplimanger :) jag var inte ens nervös... mina knän hoppade inte ens. haha.

efteråt så åkte vi till granhammar där det minglades med bubbel. vi väntade på brudparet som var iväg och blev fotograferade. men med lite snittar och champange går det mesta ;)

under middagen blev det många härliga tal och spexande.
vi fick bland annat se den sencurerade filmen från svensexan... vill man ens se den riktiga? tror inte ens att man får det.... den är både barnförbjuden och vuxenförbjuden.. haha.
vi visade lite bilder från möhippan och spelade upp sandras skiva där hon sjunger en låt till ante. sen så hade vi tjejer en liten egenkomponerad låt till bruden. hihi. näääää vi tycker inte om att stå i centrum ;)

middagen och efterrätten var perfekt och alkoholen flödade...
bröllopstårtan var jättefin och den gick ner trots att man var asmätt.

sen tog ungdomarna över... det dansades som jag vet inte vad. :D haha.
jag körde stenhårt till klockan 3. sen blev det en taxi hem. var hemma halv 4 och då dog jag i sängen. eftersom jag inte kunde sova efter jobbet så hade jag vart vaken i 35 timmar.... inte konstigt att jag var trött. men attans vilken perfekt dag.

sandra och ante... TACK för en toppendag. :) all lycka till er. <3










*jag fångade brudbuketten btw.... ni vet vad det betyder va? :) dock sa henke nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0