onsdag

jaduuuu vad ska man säga om dagens väder? helt fantastiskt... har legat i solen mellan 11-13.30 innan jag var tvungen att fräscha till mig lite innan kyrkbesöket ;) haha.. japp jag har vart i kyrkan idag. mimmi och jag har tränat på våra solosånger inflr lördagens bröllop.... det gick bra!
"utan dina andetag" fick mig att smågråta och tänka på livet som vanligt. mimmi är grym. :) haha.

efter skulle jag bjuda mimmi på glass, men upptäckte att min plonbok inte låg i väskan... så mimmi bjöd. hehe. twister i solen med en bästa vän är rätt nice asså.
sen hem till elin för att göra en grejj som är hemligt ;) haha.... (puss på dig sandra)

nu måste jag äta nått innan jag tynar bort till ingenting... ingen risk, men ändå. kan lätt spela gitarr på mina revben just nu ;) vill du höra en trudilutt? :P

ha en skön dag/kväll i sooolen. det ska jag ha!
see ya.

Kommentarer
Postat av: mimmi

Du kan va en bästa vän! Och du är också GRYM!! :)

2010-06-02 @ 21:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0