onsdag

äntligen ska man få jobba igen, jag manar när man ändå inte sover en blund om nätterna kan jag lika gärna tjäna pengar! tänk om man hade ett sånt jobb att det bara var att åka dit när man kännde för det... då skulle jag jobba natt söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag. tänk om man fick vara ledig varje helg.

jaja, jag jobbar iaf onsdag och torsdag. sen tar jag helg! :)

ska iväg och handla lite.
julia och jag tyckte att det satt på sin plats att lyxa till det lite inatt när vi ska jobba. så jag står för shoppingen. det blir jordgubbar, ananas, mango, vindruvor... ja en massa gooood frukt! om det finns och om det är fräscht.

ikväll är det bodypump igen :D




håller på att planera helgen också, eller ja lördagen. det kommer bli en grym dag och natt! lalalalalallalalalalalla.
livet är till för att njutas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0