onsdag

tjo balla bacon!

onsdag idag, en onsdag med strålande väder. :) härligt!
har legat ute i solen en sväng innan jag var tvungen att åka upp till ica för att inhandla det sista till fredagens tårtor. mmmmm.
mallan jobbade och hon sa åt mig att paxa några liter svenska jordgubbar till fredag.. haha.. kan man göra så?! :) men de kommer stå utanför redan imorron och sälja så matildas tårtor blir nog inte utan. hihi.

mmmm dages lunch bestod av rökt makrill.... såååååå gott med rökt fisk. :)
en nyttig lunch med makrill, keso och avocado. helt perfekt en varm dag som denna....

bobypump ikväll :) wiiiii.
och eftersom jag redan känner mig starkare och att träningen verkligen har gett resultat ska jag öka med vikter idag.... iaf på benböjen och ryggövningen. :) dock undrar jag när min armmuskler ska vakna till liv ;) HAHAHAHA.  det kommer... det går framåt... sakta men säkert. ;) får iaf inte träningsvärk längre och jag orkar hela låten utan att stanna... det måste juh betyda något!? ;) sääääg bara JA! :P

nje plocka ur diskmaskin och vika tvätt... hurra!

 

pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0