midsommarhelgen!!!!

jag har haft det såååå bra dessa sommardagar...
haft en riktigt LYCKAD midsommarhelg.... jag som var så skeptisk....

i fredags firade vi dagen nere i skillinge. iår var mimmi, jocke och bäbis med så det var kul.
först blev det sill och potatis och en nubbe. BLÄ... vad äckligt det är. med 1 på midsommar och 1 till julbordet är standard! hehe. inga fel att avnjuta en midsommarlunch vid vattnet. det är så fint där.
sen drog vi vidare till ängen som ligger ett stenkast från stugan... där äter man jordgubbstårta, går tipspromenad, spelar warpa, dansar runt stången osv.
MEEEN jag fick inte dansa iår heller... nu när felix var med trodde jag att jag skulle få leka små grodorna.. jag menar när man har ett barn med så dansar man juh för hans skull.. hehe.. eller? ;)
nästa år kanske.

sen drog vi hem för att byta om.
killarna drog iväg på sitt håll och vi girls hade hemmafest hos sandra. ASKUL. asså verkligen ASKUL! :) det finns inga som är som vi. ujujuj. <3
där grillade vi, åt lite mer tårta, gick tipspromenad, lekte lekar, trallade på snapsvisor... ja sådär som bara vi kan. vips sa det så var klockan 12 och vi drog till en annan hemmafest där alla andra stjärnor var! :)
alla var fulla och glada och det dansades och fyllesnackades. :)
vi drog hem kl halv 5. ;)
stannades dock på min veranda hemma hos mig och snackade liiite mer innan de drog hem.

morgonen på lördagen blev väl sådär.. hehe.. japp jag var tvungen att spy ;)
sen dog jag i sängen en liten stund innan det var dags att tänka om.
lindha och jag tog oss en liten fest även denna kväll. såååååå kul. kvällen och natten avslutades på qwarn. det var askul! en riktigt lyckad sommarnatt!

idag söndag har jag vart  på stranden hela långa dagen.
såååå skönt. älskar varma lata dagar med de bästa! schteeek. :P haha.
sen hem till sandra o ante för att grilla och bara ha det bra tillsammans på altan. underbar dag, underbar kväll.

och nu sitter jag på jobbet! ;) UNDERBART!
men när man kollar på veckans väderprognos känns det rätt så bra! sommar och värme mån-sön. och jag jobbar bara tisdag och onsdag denna vecka så jag är NÖJD!

längtar till helgen! :) <3


puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0