midsommar-kommentarer!

* Är det här en bröstvårta eller är det en söm?
* Jag vet inte hur jag ska kunna lyfta ditt jättepaket.
* Man kanske skulle bli en vinöppnare.
* Vem har minst sex?... vem vill ha den stora pennan?
* Om du skulle skönhetsoperera något, vad skulle du göra då?.... min fettoarmhåla.
* Vad sa du??? vill du ha sex med en and?
* Moose-poop (måsskit)
* Fan var lätt ditt hår var att fritera.
* Vaddå uuueeehhhhh.... jag blir fan askåt.
* Asså, kungen är fan skön.
* Det bara sprutar vettu.
* Sluta fingra på fisk om det är biff du vill ha!

sen spårade det.... ;)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

En kommentar fattas... " Ciggen kan du vara i min mun och inte på handen"... Hahahah hade skrivit upp den i ett meddelande i min mobil. Först fattade jag verkligen INGENTING när jag läste det... undrade vad fan jag höll på med? Men SEN kom jag ihåg... hihihi. Spårad kväll, som alltid med er <3

2010-06-29 @ 18:54:29
Postat av: Lindha

Hahahahah, ja vill vara med er varja dag :D

2010-06-29 @ 21:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0