måndag

hej och god morron på er!

sitter här och kollar på vädret på internet... vaddå ska det fina vödret inte hålla i sig nu bara för att jag har enkel torsdag att jobba denna vecka? suuuurt.
mina planer för denna vecka var juh liksom att ligga i solen minst 2 timmar per dag.. och sen göra det där andra nödvändiga: plugga, äta, (sova), träna, umgås.... mm.

sveriges "nationaldag"... om man nu kan kalla det för det firade iaf jag in på kungsudden.. eller ja vi kom när stohejjet var slut.. men vi tog oss en härlig lunch i solen. :) härligt att se det glittrande vattnet och alla båtar. härligt att se den vackra naturen som kungsör faktiskt har på sommaren.

på minussidan denna vecka ligger storhandlingen. IGEN! känns som man är och handlar mat jämt. men nu ekar det igen och jag får väl ta och brumma iväg till eskilstuna idag eller imorron... ZZZzzZZ.
sen vill jag in till någon sportaffär också... mitt nästa inköp är ett par INLINES! :) gudars vad jag har saknat det... sjukt kul och sjukt bra träning... mmm så får det bli. när? det får vi se... men innan sommaren är slut tack.

yeah yeah! ha det fint idag!
puss och kram!



btw... över 100 läsare igår :D inte illa pinkat!
för 100 personer i mitt lilla liv är mycket tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0