måndag

wiiihooo.
jag får min plats på räkbåten på torsdag. happy happy.
så nu ska jag bara käka lite frukost så ska jag upp till kommunhuset och betala. sicken tur. hade blivit lite ledsen i ögat om jag inte fått komma med när alla andra är på..
så på torsdag ska jag moffa räkor och dricka vin :) med mina kära arbetskamrater!

idag är det en ny träningsvecka.
ikväll kör vi bodypump. och idag blir vi 4 goa tjejer från kungsör. :) jag blir såååå peppad! hihi!

btw... idag är det 1 år sedan felix kom till oss. 1 år. det har gått så fort. och tänk så stor han har blivit lillprinsen :)
mmm bästa bäbisen i hela världen fyller år idag.
detta gjorde ni bra mimmi och jocke :) <3

nej nu måste jag ta tag i dagen!
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0