lycklig!

jag skulle betala min tandläkarfaktura och såg då till min stora glädje att min skattepengar kommit in på kontot. :)

så nu sitter mina USA fickpengar på kontot...
plus att det blev massor över på mitt allkonto, hemskt synd när jag ska in till stan imorron. ;)
så nu ska jag utan att behöva räkna på min ekonomi köpa mig ett par Inlines :D wiihoo.

mimmi och jag ska alltså till stan imorron. eftersom hon har gulligullbäbis felix med sig då jocke har jour på brandstation så får mimmi köra även fasst jag var den som ville in.. MEN matilda bjuder på sushi såklart! :)
ÄNTLIGEN ska jag få min sushi! mumma. aaoom aaoom. num num!

åååh jag är så lycklig över att jag ska köpa ett par inlines. :D hihi. det är sååå kul.


har vart hos mimmi hela kvällen... efter promenaden kom jag ganska snabbt på att det inte var nå kul att vara hemma. så det blev mimmis kaffe i världsklass tillsammans med mimmi och karin... och lite babbel med jocke och min lillabror som är där och hjälper dom lägga om taket. :)

puss puss och god natt!
snyggisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0