later...

mitt gymbesök gick asbra!
bara en massa kondition. uppfyllde mitt mål. :)
1 mil på crossen MEN jag tog 3 km löpning istället... bara för att jag hade sånt bra flås.

nu ska jag duscha, äta, och invänta ett mess från josefin wikholm. jag tycker att hon ska komma hem... för nu har jag planerat en date i v-ås. :)
vin och dans...
karin tyckte att vi skulle komma till bmb då hon kommer finnas i vimmlet... och jag säger: ABSOLUT! :)

snälla snälla snälla jossan kom hem ;)
som sagt jag kör och du får en flaska vin av mig! desperat efter en kul kväll? nädå ;)
men eftersom man jobbar en del helger är de heliga....

puss puss
ses vi i vimmlet? i dimman? i mörkret? i ruset? i himlen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0