friskförklarad...

alltså inga undanflykter till att inte köra igång med min underbara träning igen..
så idag var elin och jag in till eskilstuna och körde ett stenhårt pass Bodypump... jag kan juh bara säga: tur att det inte var jag som körde för jag hade inte kunnat köra hem. mina stackars armar lyder mig inte... de är helt slutkörda. haha. hade ner tvålhållaren i duschen därborta ;) hahaha.... det var inte meningen, det bara blev så...

hmm... så beroende på träningsvärken imorron blir det antingen ett gympass, ett löppass eller en powerwalk... jag kan inte bestämma mig. :)

eftersom jag har vart en grym husfru idag... och har vart och storhandlat mat, så blev det äntligen min favvoritkvällsmat ikväll.... JORDGUBBAR MED MJÖLK. älskar det!

sov gott.
hmm måste känna efter... är jag trött? NÄ!
borde juh vara det eftersom jag sov 4 timmar efter min jobbnatt... jävla gräsklippare ;)
vi får se hur natten går...

pax och tuppenja för sol imorron....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0