fredag

attans vad trevligt det var igår.
vi samlades nere vis gästhamnen vid 18 tiden för att "förfesta" lite. solen stekte och man blev lite sommarberusad.
vid 19 kom räkbåten och hämtade upp hela ligan. den var fullbokad så det blev en hel del människor.
räkorna var himelska. vinet var fantastiskt. sällskapet var grymt.

trubaduren var dock dum i huvudet ;)

klockan 22 kom båten tillbaka till hanen och vi hoppade av... MEN vem vill gå hem klockan 22 när det är varmt och skönt ute och man är berusad på livet?
erika, anne, kerstin, ingela, majvi och jag tog våra hojjar och swischade iväg på nya äventyr. hehe.
erika och jag åkte till jobbet och hälsade på nattisarna :D det var sussie och carina som jobbade... och bosse var där..
sen drog vi till anne och hämtade upp henne då hon vart och rotat i alkoholskåpet.
sen blev det efterfest hos kerstin... :)
kl 01 drog vi hem.

mmm en väldigt trevlig kväll/natt!

 

idag känns huvudet lite tugnt men det är hur lugnt som helst. orka vara bakis. nej nej ny dag nya tag!

idag är det ett träningspass i e-tuna som gäller. bodypump. men innan ska elin och jag köpa Felixs 1års present. för imorron blir det stooort kalas för lillen. och efter träningen har elin lovat mig mc-donalds :D JAG BLIR SÅ LYCKLIG! hihi. mummmmmmmms. aom aom aom.

sen har jag min helg att jobba. fredag och lördag natt. meeen det brukar gå rätt smärtfritt till :D som alltid.

 

ha en nice fredag!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0