torsdag!

hej hej.
vart är min sol?
men å andra sidan... kollade på hundra vädersidor inatt för att se hur vädret ska bli i helgen och det verkar som att alla är överrens. SOOOOL och värmerekord. fredag och lördag! hur glad blir man inte då?
med detta betyder det att man bara behöver ta på dig ett litet tygstycke på lördagens kvällsaktiviteter :D

sitter här och inväntar ett sms från elin. jag sa att jag skulle hoppa träningen idag men jag har ändrat mig. om vi tar ett corepass OCH bodystepen idag så får jag hoppa pumpen imorron istället. känner att jag inte orkar komma hem sent en fredag kväll.. så om man kör dubbelt upp idag så är det ändå godkänt. visst!? :) eeeh säg bara ja!

nattarbete står på schemat idag också. :)
men julia och jag har 1 liter jordgubbar kvar så jag känner att det kan bli en bra natt! :D hehe.

sen är jag leeedig fredag, lördag och söndag! raj raj raj!
ibland är fan livet rätt underbart ändå!!! akkurat? ;)





jag dööööör btw. vet ni hur tiden har swischat förbi de senaste veckorna. jag åker liksom till USA om typ 1 vecka. jag är sååååå nervös och förväntansfull. tänk att något som ska bli så fantastiskt spännande och superkul samtidigt kan vara så skräckinjagande.... :)
grejjen är juh den att jag inte gillar flygplatser. jag hatar att känna mig liten. fattar ni?
2 hääääääärliga veckor i LA, San Diego och Las Vegas! schupp schupp iiiii doooooooo :) :) :)

puss vackra du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0