torsdag

bra start på dagen... Not!
hur kan man tycka att det är en bra idé att sätta igång en motorsåg innan klockan 07.00 på morgonen. ja veeeeeet, jag klipper häcken som tar sisådär 2 timmar! ÅÅÅÅH! tur för tönten att jag inte hade jobbat natt!

ska ta mig iväg till mimmi för att sola lite.. hon tänkte bjuda på kaffe latte idag å hallå det går juh inte att säga nej till ;) är helt tung i huvudet dessutom så det kanske gör susen!

hihi julia kom med en FET påse kantareller till mig igår. bra att ha vänner som tycker om att plocka men inte tycker om att äta dom :D
muuummmmssss.... svamp och då kantareller är typ det godaste jag vet! älgstek med kantarellsås... ;)

elin och jag ska åka in tidigare till stan idag också... hon ska handla träningsstrumpor och shorts... och jag har nu fantiserat om min baddräkt som jag valde att inte köpa sist... jag har ångrat mig.... det är juh såååååå snygg att man inte vet vart man ska ta vägen ;) hmm jag valde att inte köpa den sist bara för att man typ aldrig har användning för en snygg baddräkt i sverige. hur många poolpartyn går man på liksom? men jag MÅSTE ha den och då passar det väl asbra nu när man ska fara till andra sidan jorden?! snygg snygg snygg!!!!!!!!!! baddräkter=hett. :) lovar!

mmm sen blir det dubbel träning idag!
1 timmas core och 1 timmas bodystep.
raj raj raj! love it!

näääää hej då! ha en bra dag i solen era små solstrålar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0