powermeet

vilket grej egentligen....
vissa bilar är sjukt coola, men va fan är det vissa kör runt i?? haha. och måste man vara fet bara för att man är raggare? :)
mmm eftersom vi åkte in till v-ås nyktra så har man sett liiite för mycket manskön idag. haha. pissande karlar precis överallt... men det är nice.... powermeet är coolt. vilket spektakel. :)
och min outfit gick hem... älskar att klä mig efter grejjen man ska på... rocka billy outfit, en prickig 60-tals klänning med svarta korta handskar och rosetter i håret... :) många härliga fylleragg :) hahaha.

kom precis hem så det blev en lyckad kväll... ett bra sätt att fira in semestern... eller ja henke har inte semester men vi andra som var in har det! :D

blääää..... det var btw sjukt mycket rödlök på min lagos jag åt... var sjukt hungrig efter bodypumpen... sen gick det liksom över... men var juh tvungen att äta något... hmm....
mår typ illa fortfarande.... varför ska jag hålla på att trycka i mig saker som jag egentligen inte är sugen på? stördooooo. ;)

imorron hoppas jag på en dag på T-bryggan med hela gägnet innan vi ska ner till stugan i skillinge o äta rökt aborre :) MUUUMMMMSSSS! sen hem till sandra o ante för att ha bartömning... sen stannar jag tiden.... AAAHHH!

SAY NO MORE.
skepp o hoj. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0