på tisdag

när jag vaknar ska jag först se vad det är för väder såklart. är det bra blir det förmodligen sol och bad fram till kl 16 med mimmi och bäbis.
efter det ska vi in till e-tuna för att gå på stan. jag måste handla det sista till resan.
måste bla ha nya hörlurar till min I-pod... sist jag var på gymmet la ena luren av :( buuu.


måste inhandla nya träningsbyxor också... har spanat in ett par på stadium. :) svarta med ROSA... mycket vackra!... ska dessutom köpa svettband för handlederna.. asså kanske inte assnyggt men det är ett måste för tillfället... lokalen vi tränar i är sååååå varm och man får svetten i ögonen typ. man kan fan vrida ut kläderna efter... såååå så får det bli! :P sexiiiii sexiiiii.



sen ska jag in å apoteket och handla sånt där tråkigt men ack så nödvändigt! värktabletter, resorb, näsdroppar osv. och ja såklart gå in på alla andra roliga affärer för att spana in alla nyheter ;)

storhandling står på schemat också.  BUUU. ;)

puss puss bomullstuss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0