måndag

hej hej kära ni!

nyss hemkommen från stranden där jag stekt tillsammans med mimmi och bäbis! en riktigt bra dag blev det.
mimmi bjöd på dagens lunch också... och jag stod för dagens kaffe.

tror det ska vara bra väder hela veckan va? det var nån som sa det iaf.. vem?
vore juh inga fel och vara jättebrun till USA :) eller ja ganska mycket färg har jag juh redan fått, ser ut som jag har en vit bikini på mig jämt, om ni förstår vad jag menar! :D

nu ska jag ladda batterierna innan det är dags för dagens träning. bodypump i staden :) idag ska mimmi med också, dock inte gullesandra som blev fast på jobbet idag... snart sandra snart, bara denna vecka sen har du SEMESTER! :)



ut i solen med er!
puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0