lördag

nu är köttet i marinad och ligger i kylen och väntar på att få grillas...
fan... kom på att jag måste till ica nu bara för det... haha.

kom precis hem från en dopp i skillinge med min far och eva. precis vad jag behövde efter ett svättigt löppass på gymmet innan...
mååååste vara sysselsatt idag känner jag... jag är så sjuuukt nervös. hahhaa. lalalallaa.....

nu ska jag hoppa in i duschen för att sen åka ner till stugan för att mummsa på rökt aborre innan vi ska hem till fam eriksson för en bartömning/1 månad som gifta fest!

hmm... ska nog kolla igenom min väska en gång till också...

haha HEJ DÅ!
nästa gång jag skriver är nog i USA! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

KOMMER SAKNAAAAAA DIIIIIIIIG! <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha det så jättebra Tilda. Sköt om dig massor! Kramar

2010-07-10 @ 21:42:45
URL: http://jentanholm.blogg.se/
Postat av: Michaela

Ha det underbart på semestern och se till att njuta ordentligt av USA :)

2010-07-11 @ 20:16:00
URL: http://baramichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0