lördag

hoho!

jag är trött. och jag har så jävla ont i magen... har haft det sen jag kom hem från usa... min mage är van att äta ganska nyttigt och inte fett och onyttigt skit som inte innehåller en enda fiber.
så fort jag äter gör magen uppror... ajajajajja. hoppas verkligen att det blir bättre snart!

gårdagens fest var askul.
jag fick massor med kantareller och skumpa, och ett par gula converse skor :)
tack tjejer!!!!!

var på qwarn hela natten vilket var väldigt trevligt trots det sugiga vädret.
mmm väldigt nice.
fick tillochmed en sång som bara var till mig av bandet på scen. buslindha ;)
men vaddå? jag gillar juh inte att stå i centrum? ;) moahahahaha.... lalalalalala.

nu ska jag iväg till kyrkan fär att kolla på lindhas systers bröllop. spännande spännande :D

och ikväll???
hmm......



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0