later..

attans vilken skön dag vi har haft på T-bryggan idag. sol och bad i flera timmar. mmm tror jag badade sisådär 10 ggr. så skönt! dock var jag ett jävla klantarsel sista gången så jag halkade på stegen och föll... skaplig bula jag har på knät... och imorron kommer jag ha ytterligare ett blåmärke i sammlingen. :P

på kvällen har henke och jag haft grillfest för gänget. ett glatt gäng på 8 personer plus bäbis plus hund såklart!
så nu är man riktigt mätt och lat och önskar att det var en VM match på TV:n nu.. men icke.
men "how I met your mother" är också helt ok... men tacka vet jag fotboll :D

imorron blir det nog så att jag åker med mimmi och hennes mammaledighetsgäng. :) hehe mammor, barn och så jag :P I like... det blir kvicksund. nice.. det var ett tag sen jag var i sanda..

tjohoo på er.
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0