later...

har vart i stan idag. åkte in vid 16 tiden...
så nu har jag fixat nya hörlurar till min I-pod, fanns inga rosa :( fick bli ett par lila. hehe råkade köpa en tröja också. och så äntligen köpte jag mina spring byxor som jag gått och sucktat efter... älskar dom :D

fixade valuta inför min resa, så nu är plånboken full med dollar...

mmmm och så blev det krubb på Ming, det var INTE igår. sååå gott. räka sechuan (?) mmmmm gootttt, starkt och yamyam. :)
sen lite handling på Ica ekängen så henke klarar sig när mamma matilda inte är hemma ;) haha. för han kommer SÄKERT laga mat åt sig själv... NOT!

blev en lat kväll framför semifinal 1. KANON HOLLAND. tror dom kommer ta hem hela fadderullan faktiskt. robben är juh inte såååå dålig kanske. okej blir det final mot spanien eller tyskland? hmmm, vore juh nice med en final mellan holland - tyskland. :)

make love not war <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Pringbyxor? Det låter som något jag skulle vilja se ;)

Tänk att du åker snart! Galet! Du kommer älska det :)

2010-07-06 @ 22:43:24
URL: http://alltomminlista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0