inte det lättaste...

håller på att packa. nu har jag stått framför spegeln i hundra olika outfits och bytt hit och dit. hmm detta var inte det lättaste. man ska ha partykläder, strandkläder, vardagskläder, Vegaskläder, somkläder, träningskläder, gå ut o käkakläder, festivalkläder... (börjar låta som cicci: vad är festivalkläder?)
skönt att jag slipper tänka på sängkläder och badlakan o så iaf!
gaaah... nu kommer vi till skor också... snygga skor, sköna skor, gå mycket skor, strandskor :) hahahaa..... kom o hjälp mig...
sen ska man ha sladd till kameran, sladd till I-pod, sladd till telefonen.
och man ska ha hårfön, plattång, skönhetsprodukter till håt och kropp. man ska ha med smycken och smink. parfymer och deo. tandborste. blaaa blaaa blaaa.

och vad åker man i?

eeeh skit i detta nu....
det är fint väder ute :) får se om jag hinner sola något, känns som att packningen är lite viktigare... jaaajustja... måste sätta över pengar till min konto också... eller hur mycket har jag på mitt allkonto?! bra koll. :P

tur att det finns musik som gör sånna här saker lite lättare och lite roligare :D
hårborsten passar sjukt bra som microfon....  och så ser man om kläderna man packar ner går att dansa i ;) hahahahahhahaha... ja det är så jag beteer mig när jag är ensam hemma. ;) lalalalallaaa.... hmmhmm lalalala shuppi dooo. :)



jossan, lindha och jag i nya zeeland. :) withe water rafting grade 5! extreme tour!



ikväll blir det bara sandra och jag på bodypumpen. måste dessutom åka in själv för sandra åker in tidigare till sin mamma. men kul ska det bli och jag ska få glassa i mina nya träningskläder ;) mina fiiiiina byxor. blir en grym träningsvecka denna vecka.
måndag: bodypump
tisdag: ledig
onsdag: bodypump
torsdag: core + bodystep
fredag: bodypump
lördag: bodyattack ?
söndag: hej USA!

inte illa pinkat eller hur?! :)
vet juh inte hur mycket man kommer röra på fläsket i staterna så det är väl bäst att passa på. kanske går upp 10 kg på deras super size meals. BLÄÄÄ. ;)
nutella, peanutbutter, burgers, cherrycoke.. suuuuperbläääää. haha kanske går ner 10 kg bara för att det inte finns något normalt att äta! ;)

nejje hämta in posten, sätta på en maskin tvätt och spana in vad som finns i köket. :P

KYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0