hihi

oj jag köpte liiite mer än bara en baddräkt... blev en till bikini ;) MEEEN det var ta 3 betala för 2 på stadium så jag har juh typ gjort ett kap kan man säga.
eeh det blev ett nytt träningslinne också... men herreguuuud den kostade juh bara 99 kr... som hittat!
eeeh och rosetter till håret... eeeh och lite mer på apoteket...

men vad ska man göra då? ÄLSKAR att shoppa... och för en gångs skull i mitt liv har jag en LÖN, en normal och männsklig lön som återkommer varje 27 i månaden :D  livet är härligt som månadsanställd. jag vill ALDRIG mer bli timvikarie. :P jag älskar mitt liv som det är just nu! :D :D :D

träningen gick jättebra idag... GRYMT schvättigt och på stepen kunde man halvt dö och lägga sig som en våt pöl på golvet... men gaaah så skönt när man sitter i bilen hem och man kört 100% på 2 pass. :)
hihi ska sätta på min min nya snygga baddräkt imorron när jag vaknar när man känner sig som smalast och snyggast ;)... då när spegelbilden är som bäst!

go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0