freeeeeeeeeeedag!

eller ja klockan är mitt i natten, men jag håller den goda minen uppe för om 5,5 timmar får jag åka hem till min skööööna säng och dra täcket över mig. och när jag vaknar är det helg.
med tanke på att det sägs att det ska bli freakin braaaa väder tänker jag inte göra så mycket annat än att bara vara ute och njuta. NJUTA!

imorron har henke firretävling med hantverkarna i kungsan så jag ska sysselsätta mig själv.
det är allsång vid kungsörs torp bland annat... men jag vet inte om jag är direkt intreserad... kanske ska njuta av min ensamtid i solstolen och försöka få lite plugg klart... får man dricka vin då?
nje jag är öppen för förslag.... typ.
eller ska man bara chilla och tagga inför Lördagen aktiviteter?!
eeeeeeeh det blir nog en bra dag!




puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0