fredag

tjolahopp

det är fredag och det kommer bli en bra fredag känner jag på mig!
jag har precis nytt bort min jobbnatt för jag känner att jag måste spendera mina sista sekunder i sverige med mina bästisar!... fick lite panik när jag insåg att jag ABSOOOLUT inte ville jobba inatt. hur tänkte jag... sova bort min sista dag imorron? I dont think so ;)

först blir det ett träningspass i bodypump, sen drar ett gäng in till västerås och powermeet.
åååh tänk om lindha hade vart hemma... för 2 år sen åkte vi med i hennes pappas raggarbil. tyyyyyp det roligaste jag vart med om. hahaha... med den perfekta outfiten till... klockrent. en riktig rocka billy brutta!
men lindha har typ lovat mig att nästa år blir det en favorit i repris. :)

perfekt.
love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0