torsdag

ajajajaja jag har skavsår på hälen. dumma aerobicsskor. om det gör ont att ta på sig en strumpa över, hur ska det då gå att ta på sig sina badmintonskor??? får se om det går att spela ikväll. BU :(
meeeen jag fick ingen träningsvärk av aerobicen igår kväll, skönt.
fan jag är inne i värsta träningsperioden och jag älskar det. ta bara förra veckan. 3 mil på gymmet + styrka. aerobics. 3 timmar badminton torsdag och söndag. och faktiskt lite hemmagympa också. :D
jag ska bara köra köra köra. har juh liksom världens bästa träningsvänner. peppa peppa.

igår var det en dålig dag i trafiken.
först fick man höra att det vart en dödsolycka utanför kungsör.
sen ringer sandra och säger att hon inte tycker att jag borde åka bil in till träningen som är i valskog, eftersom mailn precis vart med om en olycka..... satan vilken tur hon hade. TUR FÖR DIG! fyfan vad hade man gjort annars? usch, en tanke som jag inte ens vill tänka på. så mina nära och kära och ni andra för den delen: KÖR FÖRSIKTIGT! jag vill ha er kvar hela och vackra! :)

inatt ska jag jobba. :D äntligen. har bara jobbat kvällar ett tag nu. mitt kära nattarbete.
ska försöka hinna plugga lite också. faaaannnn jag är sämst när det gäller självdisiplin. hur gör man? man gör juh allt för att hitta på saker som är "viktigare" och roligare! snark. om jag bara kan komma över den här medicinska grundkursen så tror jag att allt svischar på som det gjorde innan. den här kursen är bara så tung. meeeeen jag ska klara det! yeah!

love

Kommentarer
Postat av: Malin

nej, usch, längre än så vill man inte ens tänka! vilken änglavakt!

2010-01-21 @ 16:13:59
URL: http://alltomminlista.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej gumman! vill bara säga att jag tycker att du är grymt duktig på gymmet!!!!! och jag vet hur de är när man måste plugga, då är allt annat roligt! men de är bara att köra, bestäm att du ska plugga två timmar om dagen och kör hårt då så slipper du det resten av dagen :) du fixar detta min grymma vän <3

2010-01-21 @ 21:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0