tisdag

viiilken tråk dag! jag spyyr! :)
vad har jag gjort idag egentligen? vakande alldeles för sent, men med tanke på min extremt dåliga natt så är jag ju faktiskt värd att få nån timmas sömn?! somnade vid halv 5. great!

tog iaf tag i storstädningen. usch så det ser ut. när får man städa bort julen? för mig är det nytt år och det enda jag nu ser fram emot och längtar till är det underbara sommaren! bara januari, februari och mars kvar, sen börjar det härliga livet igen. vår och sommar!

20 minusgrader i kungsan idag. vågar man sig ens ut?
eller borde jag ta tag i plugget en sväng? få se nu.... vad ska jag läsa och skriva om idag? jo hjärtinfarkt. iofs ganska spännande, men jag vill ha en rolig dag idag. blir tydligen ingen tjejkväll ikväll heller.. brudagrna är upptagna. :(

lekte med jossan igår och jag måste bara skriva gårdagens bästa kommentar! hahah
vi är ute och går med hunden som hon är hundvakt till och eftersom det var så kallt och vi bara ville in så sa hon trots att hunden var lite intrasslad i kopplet.
- hehe jag beter mig som om jag inte ser det där.
och den som inte känner jossan förstår nog inte det roliga i det hela när man inte hör hennes tonläge! :D
jaja.

hej hej

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha.. klart du kommer att bli!!

Men ja, du får helt enkelt vara ensam på bilderna.. men vad gör de om man heter Matilda Hult och hatar att vara med på kort! Not! ;)



Puss hjärtat!

2010-01-05 @ 19:13:47
URL: http://camillabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0