tisdag

jaaaaaaaaaaaaaaaaa mer snö, gudars vad lycklig jag blir... NOT! är trött trött trött på detta nu. tacka vet jag 25 grader och sol. svensk sommar när den är som bäst. sommarkläder och grillkvällar. kallt rosévin och solning. fräknar och solbränna. picknick och fotboll. bikini och klippa gräsmattan. bla bla bla..... :) JAG LÄÄÄNGTAR!

blev ingen uppdatering igår. var hos världens bästa frisör igår och blev återigen skitsnygg i håret. slingan vid torget och evelinn is the shit. :D

drog direkt till jobbet och jobbade 16-21. P och jag sprang runt i korridorerna och hade det bra. haha. en bra jobbkväll helt enkelt. och på torsdag blir det nattjobb. och föööörhoppningsvis på lördag också, väntar på svar.

nehepp nu blir det frukost, sen skotta, sen träna, sen plugga, seeeen ja sen? vad händer ikväll??

puss lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0