söndag

ååååå hej o blääää

kom hem jätte sent efter en väldans rolig fest!
men fy attans vad jag inte har mått bra idag. så fort jag reste huvudet så mådde jag illa.
vad ska man säga - det var tur i oturen att jag verkligen inte pallade att följa med på bröllopsmässan i v-ås, för jag sitter nämligen på jobbet nu, och hade jag inte sovit de timmarna efter att jag skickat mess och sagt att jag inte kunde följa med så hade jag VERKLIGEN inte pallat att jobba.. and I need the money! :P

så det enda jag har att skriva är att jag idag söndag har mått pissråtta och fettat pizza. :D självförvållat I know!

puss puss

Kommentarer
Postat av: Knuttomine

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-05-20 @ 07:28:07
URL: http://knuttomine.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0