onsdag

tjohoooo.

oooh tror ingen förstår hur underbart det är när matilda hult äntligen får en natt då man sover som en stock och har en massa skönt drömmar! det var ett tag sen. somnade kl 2 och sov till kl 11. :)

efter att jag suckat o stönat på gårdagen så blev det en bra kväll iaf. henry och jag gick hem till sandra och antiii för att smaska chips och godis och kolla på film. det blev twihlight (stavas det så?) och new moon. första var ju helt klart bäst. lite konstiga dock men fina på sitt lilla sätt. :)
så idag kör vi på dubbeldate igen. de kommer hem hit ikväll för att käka lite middag!
blir förrätt och varmrätt. INGE fettoefterrätt ;) hehe.

inatt ska jag jobba. ska bli nice som fan, jag gillar faktiskt inte ens att vara ledig så här länge. 1 vecka... och vad har jag gjort för nytta?? nä då kan jag lika gärna jobba. ska jag vara ledig vill jag ha kul varje dag inte sitta och kolla på tv och döööö framför datorn och pluggböckerna.. :)

20 minusgrader... är inte det minsta sugen på att gå utanför dörren.

ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0