onsdag

vill först skriva: GRATTTTTTIIIIISSSS till Lindha som idag fick jobb i oslo. ett drömjobb där hon får användning av sin hårda ekonomiutbildning. vilken merit! (men kom ihåg att du lovade att komma hem om 1 år) haha. saknar diiiig vännen! men det här gjorde du förjävla bra och du kommer kicka ass. <3

nu rullar livet på väldigt bra i vårat lilla gäng. är det jag som står på tur? :D
nångång ska det väl vara min tur va? är det inte dags nu?
medvind - ja tack.

åååååh jag tror vi kör med tankeöverföring i mitt tjejgäng. hur visste annars sandra att jag hade astråkigt och behövde sälskap? :)
drar dit innan aerobicen ikväll. tjoo.

...... plugga gör jag imorron.

sänder en liten tanke till mamma också, som var till sjukhuset idag :(

som sagt: medvind - ja tack!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja om någon med rätt kontakter och makt läser det här så: Matilda förtjänar verkligen ett jobb. Hon är grym på det hon gör och har definitivt rätta viljan, glädjen och arbetsmoralen! Jag önskar önskar önskar medvind!!!!

2010-01-21 @ 20:47:44
Postat av: Lindha

jag håller tummarna för dig, du så väääärd det!!!!! och stort tack till dig från mig :)

2010-01-21 @ 21:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0