onsdag

hej hej.

drog iväg och storhandlade, brukar göra det astidigt typ kl 8 för att slippa stressen när det bildas kö bakom mig eftersom jag är själv. men idag var jag där kl 11, och sist jag gjorde detta mot mig själv sa jag juh att det skulle vara sista gången. hundra miljoner pensionärer som tränger sig, sniglar sig fram osv. hahaha... nä storhandla är något man gör 2 eller precis vi öppning. :D
mennnn oo det är så skönt när man kommer hem och fyller upp köket med en massa gött.
så idag blir det lax med mozarella. och för mig blomkol/spenatmos och för henry potatis.

ikväll ska mimmi och jag hoppa och studsa på aerobicen igen. ska bli kuuuuuul. :)
men först ner till gymmet och betala dörrnyckeln. fan nu är jag på G! and I love it.

jobb imorron. dock inte natt men iaf 7-12. :) hoppas hoppas hoppas bara att jag kan sova inatt.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0