nytt år

här går det undan. vips så var det 2010. detta år har gått galet fort om man tänker efter.
och hur har mitt varit då? jo toppen! jag har gjort många bra och vettiga saker och tagit många viktiga beslut. jag har gjort en resa som jag väntat på sen studenten. jag har jobbat. jag har börjat plugga. jag har fått många trevliga överraskningar. jag har haft kul. jag har haft hälsan i behåll. mmmmeeeeennnnnnn 2010 ska bli ett ännu bättre år! hehe. vet inte hur jag ska kunna toppa detta år bara! men det är värt ett försök!

jul och nyår har vart asatrevligt.
firat med både vänner och familj. erika och rebecca har vart här, inte varje dag man sammlas alla syskon.
så i tisdags hade vi syskonträff med respektive här hemma på ängsvägen.

då hade sjuksyrran rebecca utbildning med mig! stack sönder henne med en massa nålar! moahahaha. 7 försök dock bara 4 rör blod. men jag är så jävla stolt över mig själv att jag gjorde detta. jag som är så jävla rädd för sprutor.


tadaaaaaaaaaaaaaa. :D


nyår firades hemma hos jossan. klädkod: kavaj. och med det var alla så vackra och stiliga. precis som det ska vara på nyår. festfixarna hade gjort iordning värsta snacksbordet och en lek. ante och jag var i samma lag, kom på delad andra plats. tttäääännnkkk om han hade lyssnat på mig! fan. ;)
sen blev det dans och fyllesnack, asnice.
sen drog vi vidare mot nya äventyr, men på nya äventyrsplatsen hade dom redan tackat för sig så vi drog vidare. hamnade på nån efterfest här på gatan. klockan 5 vad vi hemma.

innan vi gick till jossan var vi hemma hos sandra och antevante och lagade och åt en tre rätters middag. toast skagen till förrätt. lax med mozarella och rom sås m citronpotatismos till varmrätt. och chokladmousse till efterrätt. inga fel.



nu ska vi snart iväg på kalas.
ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0