min ring

min fina kumkum ring som jag fick av mamma i födelsedagspresent för några år sen är återfunnen :D
den låg under soffan i vardagsrummet här hemma. jag ÄR helt säker på att den blev kvarglömd på gymmet nere vid ån för 1 år sen. jag kommer så himla väl ihåg att jag hade den på mig när jag skulle till tandläkaren och sen efter skulle jag träna. då la jag den överst på mina kläder i skåpet på gymmet... därefter är det suddigt tydligen. jag som till och med var dit och frågade efter den med hundögon :( jaja jag är super lycklig att den hittat tillbaka till mig igen iaf!

lördag idag? LÖRDAG! fattar inte hur dagarna är funtade nu under jul och nyår. känns som det är måndag eller nån sån tråkig dag idag. men lördag? vad händer då?
om nån har nått kuligt förslag så är det bara att hojjta till va! :)


Kommentarer
Postat av: Saadet

Vilken najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? Jag tycker att det skulle vara kul :) Kraaam :)

2010-01-04 @ 17:02:58
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0