måndag

gudars vilken trevlig dag det blev idag.
åkte upp till kristinagården kl 12 idag för att träna på sången jag ska sjunga på felix dop på söndag. ska träna en gång till fast i kyrkan och med microfon, sen kan jag nog vara redo :D

efter åkte jag hem till emelie som jag inte har sett på hundra svåra år. ;) det blev en låååång fika och mycket snack. fick åter igen berätta om min resa som hon inte har hört nått om än. så det var på tiden vi sågs och snacka ikapp. sen blev det lite snack om hennes nya braiga liv också. konstig sport det där ;) hehehe. MEN spännande. ska fan ta mig till stockholm snart så hon får ge mig en rundgång och genomgång av allt. sen vin! :)

nehepp nu ska jag (kanske) städa lite härhemma. men först ska jag in på internetbanken och sätta över pengar till mallan så vi kan fixa doppresenten snart! bättre sen än aldrig! :P

puss


nyår. :D

Kommentarer
Postat av: Saadet

Jag ska sannerligen följa din :)

2010-01-04 @ 19:21:59
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha att han alltid försöker gömma sig!

Hur ska det gå sen när ni ska gifta er?

Kommer han inte ställa upp på bild då heller? ;) haha!

2010-01-05 @ 19:00:47
URL: http://camillabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0