måndag

hej hej!

var som sagt på snabba cash igår, njeeee inte min smak alls. rörigt!
men att få vara med bästisarna är juh alltid kuligt! ;)

inatt ska jag jobba, med julia och linda. dom nätterna är bäst, MEEEN det finns en nackdel och det är att jag inte får nått plugg avklarat eftersom det brukar vara mys att stanna kvar på näcken och snacka om allt mellan himmel och jord. jag hörde dessutom ryktas om en dajmtårta eftersom julia fyller idag :D och med detta kan alltså skolarbetet slänga sig i väggen :)

var iaf inn på skolan idag och lämnade enhet 2 och 3.

annars har jag haft full rulle idag. var på gymmet och körde STENHÅRT! efter det upp till mamma och gjorde henne sällskap en stund och efter det kafferep med mimmi och gullgrodan.

nudå?? hmm, en dusch. men sendå??


mysfille och jag i lördags. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0