lördag

tjenixen!

det nya programmet solsidan blir nog fredagsstandard! :)

usch nu har jag äntligen vaknat efter en dryg natt. vakna sova vakna sova vakna sova.
men nu är jag redo för att ta tag i dagens bravader. först på schemat står det TACOS! :)
sen måste jag lägga alkoholen på kylning.
sen är det FEST! :) :) :)

måste juh få skryta om hur bra det går i skolan också.
MVG på både enhet 2 o 3. hade förväntat mig en massa kompiteringar men icke. :D wiiho.
ska ta ett möte med läraren nästa vecka, för eftersom jag har jobbar hundra nätter denna vecka så har jag får 3 enheter klara. effektiva matilda... känner ni henne? :P

kurr kurr i magen.

ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0