hoho

hej alla glada vänner!

hmm vaknade klockan halv 4 idag. tur att man skulle iväg och jobba natt igen så man kan vara uppe hela natten o jobba och inte vara vaken hela natten och ligga o glo i sängen.
har inte blivit många knop gjorda idag men en middag men H och en härlig vinterpromenad efter det.

imorron (fredag) står det mycket på schemat.
klockan 12 ska jag till kyrkan och träna på sången till fillebus dop som äger rum på söndag! :) ska bli skönt och höra hur det låter i kyrkan och med mikrofon och hela baletten. ska bli så myyysigt att få gå på dop, det har jag bara vart på en gång tidigare i mitt liv. men nu är det någon mycket närmre som ska döpas. busungen. ;)

seeen blir det vin hos sandra och antevante.. blev så glad när sandra nämde detta. ska bli skönt att få gå in i dimman igen med mina kära vänner.

kanske inte lät som så mycket till schema, men henke undrar även om jag vill förja med och kolla på kakel och klinkers. suuuccckkkk. haha, hatar sånna tråkiga affärer. men ska vi få sätta igång men vårat extremt värdelösa badrum så kanske man ska följa med. kommer iaf bli väldans snyggt vill jag lova! :) meeen jag får se. vi vet juh redan vad vi ska ha så varför åka till stan och ha tråkigt och kolla på samma sak igen? ;) hehe.

näää en väldigt lugn natt hittills så nu ska jag sätta mig med skolböckerna. idag ska jag lära mig allt om njursten. wiihoo. :P hör ni ironin?

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0