helgen

hejjj

en helg utan alkohol och större bravader. väldans skönt ändå. iaf idag söndag.

fredag: fick hoppa in och jobba kväll. hade precis bestämmt kvällen när de ringde men vad är en bal på slottet?
eeh, jag behöver alla jobbtider jag kan få så jag klagar inte. efter det åkte jag hem till mimmi och gjorde henne sällis innan J och H kom hem efter hockeymatchen. tror vi var hemma vid halv 1.

lördag: åkte H och jag till västerås för att kolla på kakel och klinkers till badrummet. meeeeeen stället vi skulle kolla höll på att byta lokal så på lördagar var det stängt. så det blev IKEA istället. blev servetter, nytt skoställ till hallen, galgar, handdukshänhare till det kommande nya badrummet o lite sååå.
gick lite i andra affärer också för jag behövde nya lindor till mina badmintonracketar plus att jag hittade världens snyggaste mössa.
igår hade vi dubbeldatning här hemma. vi körde lite frågespel och hade det allmänt trevligt!

söndag: ligger här och glor på tv. ikväll blir det badminton för hela slanten. annars får vi se vad dagen har att erbjuda förutom disk och tvätt. ha.

meeeen imorron ska matilda hult till frisören och bli snygg i håret. lääännngggtttaaarrr!

hoppas även att jag ska få jobba natt på torsdag. har iaf pratat in ett meddelande. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0