helgen + måndag

en trevlig helg.
fredagkväll blev vi hembjudna till sandra och ante för att dricka vin och disskutera bröllop.
(hejja jossan och mig. ;) haha. )

i lördags hände det inte så mycket förns lindha kom hit och mallan och jossan. det fick en snabb vändning då vi helt plötsligt blev supersugna på donkan så vi begav oss till köping för att trycka hamburgare och pommes. :P

och i söndags var det dop för lilla fillefjong. :)
här kommer lite bilder:

ingång


jag sjöng i kyrkan. :)

:)


familjen :)


felix <3


dopfika med presentöppning

elin


mallan


karin o jag


jossan o lindha


cicci o camilla


jossan nosen och jag

efter dopet gick hela gänget till "sarra" för att trycka skräpmat. väldans trevligt! :)
hoppas det inte dröjer länge innan vi är heeeelllllaaaa tjejgänget igen. älskar er!

idag är dårår måndag. en segisdag.
eller mimmi och jag var iofs väldigt effektiva på gymmet idag med efter det har det inte blivit många knop gjorda. skulle plugga men nääääää det blir nog inte så.

sitter här och hoppas på att få jobbtider denna vecka också.
hoppas på att de dyker upp precis som de brukar. men jag ska hålla mina tummar!

nä nu ska jag äta och sen dra mig bort och hem till mimmi.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0