fredag

hellu lovers!

har precis vaknat upp efter 5 timmars sömn. natten spenderades med maria och linda på misteln. attans vad trevligt vi hade det! :) en massa  babbel så man inte hann plugga. snark vad dååååålig jag är. jag som var så duktig igår på dagen och skrev klart om diabetes, magsår och psoriasis. och sååå tänkte jag att den sista kommer jag juh hinna inatt, så kan jag lämna in mina 2 arbeten jag har klara idag fredag. men så blev alltså inbte fallet. ska jobba lördag natt så jag får ta det då, och lämna in det på måndag :) det går iaf framåt.

idag drar typ halva gänget till oslo och till lindha. vilka är lediga och tillgängliga ikväll? sandra och jag tänker iaf dricka vin till förbannelse ikväll :) hör av er/dig om du ska va med. hehe.
vi ska iaf ha myyyyys.

jahapp vad står på schemat nudå? gym iaf så man förtjänar kalorierna av en vinare ikväll.
laga lite mat, lax blire idag.



;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0